Jak reklamovat?

Všichni jsme lidi a čas od času se něco nepovede, jak by mělo. Důvodů vašeho zájmu k reklamaci jakéhokoliv u nás zakoupeného výrobku může být několik, ale ať je jakýkoliv my se jím budeme zabývat a věříme, že společně najdeme řešení.

Jak poruchu nahlásit?

V případě, že cokoliv nefunguje jak by mělo nás v první řadě kontaktujte, způsoby můžete využít hned dva, a to popsání vady (vyfocení vady, či natočení videa, které jasně ukáže co se děje nám velmi pomůže v rychlém posouzení vzniklé situace, pokud je pro vás technicky nemožné nám dodat audio záznamy poprosíme vás alespoň a co nejdetailnější popis vady!)

e-mailem na adresu: vapecooleshop@gmail.com

nebo

nám zavolejte na tel: +420 773820647

a společně se dohodneme na dalším postupu řešení.

 

UPOZORNĚNÍ!

Poškozený výrobek se za žádných okolností nesnažte opravit sami, může dojít k dodatečnému poškození na který nebude brán zřetel!

Kam poškozený výrobek poslat?

Zboží k reklamaci můžete zasílat na adresu Tomáš Dranka ,Volgogradská 22 Ostrava-Zábřeh 70030

Jak to mám zabalit?

Výrobek nám pošlete pokud to bude možné v originálním balení, samotné zabalení a připravení volte zodpovědně, dle povahy daného produktu. aby nedošlo k dodatečnému poškození v průběhu přepravy. V případě že si nevíte rady nás vždy můžete kontaktovat!

Jak dlouho budu čekat?

Ze zákona máme 30 kalendářních dní na vyřízení reklamce, tohle je pro nás, ale opravdu extrémně krajní a pozdní termín. My se budeme vaší reklamací zabývat a pokusíme se ji vyřešit v co nejkratším možném termínu, aby jste mohli zase spokojeně e-kouřit co nejdříve!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.